کفشور خطی :

کفشور های خطی و سرامیک خور امروزه برای راه خروجی آب از سطح حمام ٰ سرویس بهداشتی ٰو استخر و …. مورد استفاده قرار میگیرند . در کفشور های خطی ورقه ای استیل روی کفشور قرار می گیرد که به آن گریتینگ می گویند و در طرح های متفاوتی موجود می باشد . در زیر ما به توضیحات بیشتری در مورد گریتینگ ها می پردازیم .گریتینگ چیست-کفشور خطی گریتینگ-خرید کفشوراستیل خطی-کفشور-خرید کفشوراستیل-کفشور جدید.

کفشور-کفشور خطی-گریتینگ-خرید کفشور سرامیک خور-کفشور استیل خطی

گریتینگ استیل چیست ؟


در کفشور های خطی ورقه هایی که روی کفشور قرار میگیرد و مدل های متنوعی نیز دارد و در طرح ها و حتی رنگ های متنوعی در بازار موجود می باشد گریتینگ گفته می شود .
کفشور های خطی یا همان گریتینگ استیل معمولا در حمام ها و در استخر ها برای راه خروج آب جمع شده در سطح مورد استفاده قرار میگیرند . جنس آنها نیز در دو مدل استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ موجود می باشد ٰ که معمولا به دلیل هزینه بیشتر از ۳۰۴ استفاده می شود .

کفشور-کفشور خطی-گریتینگ-خرید کفشور سرامیک خور-کفشور استیل خطی

مدل های مختلف کفشور خطی با گریتینگ استیل :
کفشور های خطی در حمام ها و در سرویس های بهداشتی و استخر ها کاربرد فراوانی دارند . اندازه و سایز این نوع از کفشور معمولا ارتفاع  ۸ سانت و عرض ۷ سانت و طول ۳۰ الی ۹۰ سانت می باشد . که اگر محصول و طرح مورد نظر شما بین طرح ها موجود نباشد شما می توانید بصورت اختصاصی سفارش دهید تا برش لیزری روی گریتینگ طرح مورد نظر شما باشد .

کفشور-کفشور خطی-گریتینگ-خرید کفشور سرامیک خور-کفشور استیل خطی

کفشور های مربعی با گریتینگ استیل :

کفشور های مربعی در ابعاد ۱۰*۱۰ ٰ ۱۲*۱۲ ٰ ۱۵*۱۵ ٰ ۲۰*۲۰ موجود می باشد . کفشور های مربعی نیز مدل های سرامیک خور هم دارند . در مدل های خطی این گریتینگ ها معمولا ضخامت ۱٫۵ میلیمتر دارند . توجه داشته باشید که ضخامت اگر از این مقدار کمتر باشد در هنگام نصب نیز ممکن است شما دچار مشکل اساسی شوید .

کفشور-کفشور خطی-گریتینگ-خرید کفشور سرامیک خور-کفشور استیل خطی

گریتینگ های استخر :

در استخر ها شما  می توانید نیز برای خروجی آب از گریتینگ ها استفاده نمایید ٰ با این تفاوت که اگر عرض و طول مورد نیاز شما زیاد باشد شما باید حتما به ضخامت ورقه گریتینگ توجه داشته باشید که کمتر از ۱٫۵ میل نباشد و حتی در مواردی که ۱٫۵ میل کم است باید از ورقه هایی با ضخامت ۳ میل استفاده نمایید که طبعا هزینه دوبرابر بیشتری برای شما دارد . توصیه ما به مشتریانی که نیاز به محصول .
گریتینگ چیست-کفشور خطی گریتینگ-خرید کفشوراستیل خطی-کفشور-خرید کفشوراستیل-کفشور جدید.

مطلب اختصاصی فروشگاه اینترنتی دیجی ساختمان