در حالیکه توالت های دیواری برای اولین بار در اروپا شروع به کار کردند ، بعداً در مراکز تجاری ایالات متحده ، این توالت ها اکنون تقریبا در هر خانه امروز در سراسر جهان نصب می شوند. اینکه کف حمام شما از بتون سخت ساخته شده باشد و استرس زا برای کار بر روی آن وجود داشته باشد ، یا اگر حمام کوچک شما از نظر بصری از یک فضای کف اضافی که ممکن است ایجاد شود بهره مند خواهد شد ، سپس عنصر طراحی که باید در نظر بگیرید دیوارپوش است. توالت. توالت های دیوار-توالت فرنگی دیواری-نصب توالت فرنگی-وال هنگ-وال هنگ های دیواری.

حقایقی درباره توالتهای دیواری :

این نوع توالتهای مدرن می توانند اتاق های پودری تنگ و حمام های بسته را بزرگتر نشان دهند. توالت هایی که دارای دیوار آویزان هستند دارای مخازن آب هستند که در دیوار پنهان شده و باعث می شوند آنها بسیار کوچکتر به نظر برسند و فضای کمتری را اشغال می کنند. در واقع این توهم فضای بزرگ حمام را ایجاد می کند.

از آنجا که توالتهای آویز دیواری در کف حمام نصب شده اند و به کاشی ها اجازه می دهند تا ناخوشایند در زیر آن بکشند. چشم یک الگوی کف مداوم و بدون وقفه را به دیوار پشت کاسه درک می کند ، که باعث می شود حمام بزرگتر از آنچه در واقع است ظاهر شود

مطمئناً بدون تردید یک توالت دیواری آویز با مخزن آب پنهان از طراحی صاف و مینیمالیستی برخوردار است. این یکی از مزایایی است که باعث می شود این نوع توالت کاملاً کامل برای هر نوع طراحی حمام امروزی باشد.

اگر یک غرق کشتی با شیر آب دیواری یا غرور دیواری نیز در حمام وجود داشته باشد ، توالت دیواری آویز می تواند به عنوان یک عنصر طراحی وحدت برای ادغام اجزای مختلف حمام عمل کند.

توالت های دیواری می توانند مشکل باشند و نیاز به تخصص یک متخصص برای نصب صحیح قاب و لامپ های لوله کشی دارند. به دنبال یک توالت باشید که با دکوراسیون حمام شما به خوبی ترکیب شود. برای حفظ ظاهری یکنواخت و یکدست در حمام بسیار توصیه می شود.

توالت آویز با دیوار می تواند یک لمس خیره کننده و تمیزکننده حمام و یک عنصر مهم در طراحی کلی حمام باشد. نصب توالت مدرن آویز به دستیابی به نوع طراحی شیک حمام شما همیشه می خواهید کمک خواهد کرد.

نتیجه

بنابراین قبل از تصمیم گیری برای خرید این نوع توالت مطمئن شوید که انتخاب مناسبی برای شماست. بنابراین سؤال این است که چگونه این کار را خواهید کرد؟ قبل از هر چیز مطمئن شوید که دیوار شما به اندازه کافی محکم باشد تا از وزن کل توالت و کاربران آن پشتیبانی کند. علاوه بر این ، تصمیم بگیرید که آیا شما نیاز به تعمیر مجدد لوله های لوله کشی موجود در حمام خود دارید که می تواند توالتهای دیواری نصب شده را در خود جای دهد. در صورت نصب سیستم لوله کشی جدید نسبت به خرید نوع نصب شده کف هزینه های زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. سپس ممکن است شما نیاز به ارزیابی مجدد امور داشته باشید. در این صورت ، خرید توالت دیواری ممکن است انتخاب خیلی عملی نباشد. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که یک لوله کش واجد شرایط برای قراردادن با شما قرارداد کرده و تخمین تقریبی به شما می دهد.توالت های دیوار-توالت فرنگی دیواری-نصب توالت فرنگی-وال هنگ-وال هنگ های دیواری.

فروشگاه اینترنتی دیجی ساختمان