کفشور ها برای خروجی آب استفاده می شوند.کفشور استیل-کفشور سرامیک خور-کفشور استیل سرامیک خور-کفشور خطی-کفشور خطی استیل.
مدل های متفاوتی از کفشور در بازار موجود می باشند اما باید به این موضوع دقت داشته باشید که شستشوی کفشور ها به مایعی که با آن شستشو میدهید بستگی دارد . اگر از مایع اسیدی استفاده کنید باید دقت داشته باشید که کفشور های برنجی و استیل مقاومت بیشتری نسبت به دیگر جنس های دیگر دارند و خصوصا در کفشور های استیل این موضوع اهمیت ویژه ای دارد .

امروزه اکثر کفشور ها از جنس استیل می باشند . این موضوع بسیار جالب است که کفشور های خطی استیل بیشتر از جنس استیل بوده و معمولا جنس استیل آن از نوع استیل ۳۰۴ است و از جنس استیل ۳۱۶ به دلیل هزینه های بالا استفاده نمی شود . اما برای شستشوی استیل ۳۰۴باید دقت داشته باشید که استیل ۳۰۴ ضد زنگ باشد . کفشور های برنجی نیز باید دقت داشته باشید که ضد اسید باشند .

کفشور استیل-کفشور سرامیک خور-کفشور استیل سرامیک خور-کفشور خطی-کفشور خطی استیل


انواع کفشور ها :
۱- کفشور های پلاستیکی : بهتراست با اسید قوی شسته نشود.
۲-کفشور برنجی : در صورتی که جنس مطلوبی داشته باشد با اسید شسته شود ایرادی ندارد .
۳-کفشور های استیل : استیل های ۳۰۴ و ۳۱۶ دارای مقاومت بسیار مطلوبی در برابر

کفشور-کفشور خطی-گریتینگ-خرید کفشور سرامیک خور-کفشور استیل خطی

برای اکثر خریداران کفشور ها موضوع شستشوی کفشور ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است ، باید بدانید که امروزه اکثر کفشور ها از جنس استیل بوده . برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید .
پیشنهاد ما به شما این است که حتما مقاله های ما در رابطه با راهنمای خرید کفشور و قیمت های کفشور ها را ببینید ومطالعه بفرمایید.

مطلب اختصاصی دیجی ساختمان