ممکن است برای خرید کفشور برای سرویس بهداشتی و حمام خود ندانید که چه محصولی مناسب کار شماست ما در این مقاله کوتاه تعدادی از خصوصیات کفشور هارا برای شما شرح میدهیم .
کفشور-کفشور سوپاپ دار-کفشور برنجی-کفشور استیل-کفشور خطی-مدل های کفشور-راهنمای خرید .

مدل و طرح روی کفشور :


مدل ها و طرح های کفشور ها بسیار متفاوت هستند به شکلی که هزاران طرح و مدل متفاوت در بازار وجود دارند . اما اگر می خواهید بدانید چه مدل کفشوری مناسب تر است ، باید بدانید که طرحی که روی کفشور وجود دارد باید به نوعی باشد که خیلی اشغال به خود نگیرد و آب به راحتی از آن عبور کند و سافی در آن وجود داشته باشد تا همه نوع اشغال از آن عبور نکند تا دچار گرفتگی لوله ها نشوید .

جنس کفشور :


جنس کفشوری که انتخاب می کنید بسیار در دوام آن مهم است . اگر که برای شما هزینه مهم باشد کفشور های پلاستیکی گزینه مناسبی هستند .اما اگر می خواهید هزینه بیشتری بپردازید ما کفشور های استیل و برنجی را به شما پیشنهاد می کنیم . دلیل ای پیشنهاد مقاوم بودن این دو جنس در مقابل اسید ، زنگ زدگی ، رنگ رفتگی و …. می باشد و مقاومت بیشتر .

کفشور دیواری
کفشور دیواری -خرید کفشور های جدید دیواری-خرید کفشور دیواری

خصوصیات جزئی :


کفشوری که شما تهیه می کنید باید حتما دارای سوپاپ باشد حال شاید برای شما سوال پیش بیاید که سوپاپ چیست . سوپاپ چیزی است که زیر کفشور قرار گرفته و با ورود آب از بالا فقط باز می شود به این ترتیب اگر حشره مزاحمی بخواهد از راه لوله وارد حمام یا سرویس شما بشود نمی تواند وارد شود چون ورودی لوله بسته است .البته سوپاپ ها هم در مدل های زیادی وجود دارند اما اغلب شبیه به سوپاپی که در زیر نشان داده ایم هستند.

یک نمونه ساده از سوپاپ ها در کفشور

مطلب اختصاصی فروشگاه اینترنتی دیجی ساختمان.
کفشور-کفشور سوپاپ دار-کفشور برنجی-کفشور استیل-کفشور خطی-مدل های کفشور-راهنمای خرید .