کفشور ها مدل های بسیار متفاوتی در بازار دارند . اما امروزه با ظهور نوع های جدید کفشور های استیل خطی تقریبا میتوان گفت همه بدنبال این مدل کفشور ها هستند . از آنجایی که کفشور ها را های خروجی هستند برای آبی که در سطحی مانده شاید شما هم فکرکنید که کفشور های استیل خطی را می توان در هر جایی استفاده کرد ؟کفشور های خطی-کفشور استیل خطی-کفشور سرامیک خور-کفشور استیل سرامیک خور

پاسخ ما به این سوال شما خیر است !
زیرا جنس استیل استفاده شده در کفشور های خطی معمولا از ورقه های نازک استیل های ۳۰۴ یا ۳۱۶ می باشد که باید بدانید مقاومت این نوع از استیل در برابر فشار های بسییار زیاد پایین است .

کفشور های خطی-کفشور استیل خطی-کفشور سرامیک خور-کفشور استیل سرامیک خور

در چه جایی از کفشور های استیل خطی استفاده نکنیم :
معمولا در جاهایی که فشار بسیار زیادی بر روی بدنه کفشور وارد میشود مثل زمانی که در انتهای رمپ های پارکنیگ ها می خواهیم از کفشور استفاده کنیم نباید از کفشور های استیل خطی استفاده کنیم چون جنس انها توانایی تحمل وزن ماشین را ندارد .
در این موارد معمولا توصیه میشود از مفشور های استیل خطی استفاده نشود وبجای آن از کفشور های چدنی مقاوم تر که مصارف صنعتی دارند استفاده شود .

اگرنیاز بود که ازکفشور های استیل خطی استفاده کنیم چگونه کار کنیم ؟
در این موارد سعی کنید به گونه ای کارکنید که سطح کفشور از سطح اصلی پایین تر باشد تا فشار را لبه های سطح زمین یا سنگ ها متحمل شوند نه کفشور ها .البته که ما توصیه میکنیم بیشتر این کار را انجام ندهید چون به مرور فشار بر روی کفشور زیاد شده و کفشور حالت خودرا از دست می دهد.باید دقت داشته باشید که شما همیشه نمی توانید کفشور های خود را تعویض کنید چون علاوه بر زمان هزینه زیادی هم برای شما در بر خواهد داشت .

مطلب اختصاصی فروشگاه اینترنتی دیجی ساختمان