ولی خرسندی در مورد محرومیت علیرضا بیرانوند گلر پرسپولیس از بازی در مسابقات فوتبال، اظهار داشت:

بیرانوند دو سال است پول ما را نداده است. بدهی بیرانوند به شرکت ما ۱۷۰ میلیون تومان است. ۱۷۰ میلیون تومان دو سال پیش برابر با ۶۰ هزار دلار بود، ولی حالا ارزشی معادل ۱۰ هزار دلار دارد.

وی ادامه داد:

ما که پول زور نمی‌خواهیم. فسخ قرارداد یکطرفه این دروازه‌بان را از باشگاه نفت تهران گرفتیم و به پرسپولیس بردیم. آن زمان باشگاه نفت یک میلیارد تومان از او پول رضایت‌نامه می‌خواست. اگر ما این انتقال را به نفع بیرانوند انجام نمی‌دادیم، شاید به چنین جایگاهی نمی‌رسید. ما به او کمک کردیم. اگر کمکش نمی‌کردیم باید در نفت می‌ماند، بدون پول بازی می‌کرد و علیرضا حقیقی به پرسپولیس می‌پیوست.

مدیر برنامه رسمی فیفا تصریح کرد:

شرکت ما متشکل از چهار مدیر برنامه رسمی است و بیرانوند این مبلغ را بر اساس قراردادی که با شرکت ما داشت، باید پرداخت می‌کرد ولی این کار را نکرد و ما مجبور شدیم از او شکایت کنیم. ما حتی می‌توانیم در ازای تمدیدقرارداد این بازیکن هم، خواهان پرداخت تعهداتش به شرکت شویم ولی هنوز این کار را نکردیم و اگر لازم ببینیم حتماً اقدام می‌کنیم.

خرسندی با اشاره با اتفاقات دو سال قبل گفت:

اگر یادتان باشد بعد از فسخ یک طرفه بیرانوند، فدراسیون فسخ یک طرفه را ممنوع کرد و دیگر بازیکنان نفت نتوانستند جدا شوند. ما به همین دلیل نتوانستیم دیگر بازیکنان تحت قراردادمان را بگیریم و ضرر کردیم. با این حال چیزی برای بیرانوند کم نگذاشتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد:

علیرضا پسر خوبی است و ما با شخص او مشکلی نداریم ولی او هم در ازای کاری که شرکت ما انجام داده، متعهد است و باید به تعهدش عمل کند. ما در قرارداد بیرانوند چیزی کم نگذاشتیم، بهترین سرویس را دادیم. یک سال است وکیل شرکت ما کار‌های فوتبالی و غیرفوتبالی بیرانوند را رایگان انجام می‌دهد. چقدر مصطفی سلمانی در این مدت به علی کمک کرده است. این آشنایی از شرکت ما شروع شد ولی همه چیز نادیده گرفته شده است و بههمین دلیل تا زمانی که پول ما را ندهد اجازه بازی در مسابقات فوتبال را ندارد.