کفشور:

کفشور وسیله ای است که به وسیله آن آب موجود در سطح حمام ، سرویس بهداشتی ، پارکینگ …. تخلیه می شود .
خرید کفشور-قیمت کفشور-کفشور-خرید کفشور سرامی خور-خرید کفشور خطی-خرید کفشور استیل.

برترین کفشور های سال ۲۰۱۹ از نگاه ما :

در سال های اخیر که جهان دچار پیشرفت چشمگیری در همه ی عرصه ها شده . و همه چیز به سمت مدرنبیته شدن رفته است ، ساختمان ها هم نیز دچار این مدرنیته شده اند و به سمتی رفته اند که در ساختمان های جدید ولوکس معمولا تمامی لوازم و وسایل شکلی جدید به خود گرفته اند .
در حمام ها و سوریس های بهداشتی امروزی از فرنگی ها و دستشویی ها گرفته تا کفشور همگی مئل های جدیدی عرضه کردند که ما به قسمت کفشور آن می پردازیم . و عکس های تعدادی از کفشور های پر فروش را در زیر مشاهده می کنید .خرید کفشور-قیمت کفشور-کفشور-خرید کفشور سرامی خور-خرید کفشور خطی-خرید کفشور استیل.

کفشور های جدید :

مدل های کفشور در سال ۲۰۱۷ شروع به تغییر کردند و کم کم مدل های مربعی طرح دار آن ها تنبدیل شد به مدل های خطی مستطیلی و مدل های سرامیک خور .
کفشور های ساده به گونه ای بودند که معمولا سایز ۱۰*۱۰ و در مدل های پلاستیکی ، برنجی و استیل بودند که روی درب آه ها معمولا طرح خاصی وجود داشت و زیر آن خروجی آب بود .
با ظهور مدل های جدید کفشور یعنی کفشور های خطی و کفشور های سرامیک خور سلایق مردم به آن سمت کشیده شد به گونه ای که ، به جرات می توان گفت برترین مدل کفشور های امسال از نگاه ما کفشور های خطی و کفشور های سرامیک خور بودند .

کفشور های خطی :

کفشور هایی در ابعاد معمولا بین عرض ۷ سانت و طول ۳۰ سانتی متر تا ۱ متر بوده . مدل آن ها به گونه ای است که یک برگه استیل روی آن قرار گرفته و خروجی زیر آن است و این برگه استیل ممکن است هر مدل و طرحی داشته باشد .

کفشور های سرامیک خور (کاشی خور) :

همانند کفشور های خطی کفشور های سرامیک خور نیز کفشور هایی در ابعاد معمولا بین عرض ۷ سانت و طول ۳۰ سانتی متر تا ۱ متر می باشند . فقط بجای برگه استیل که روی آن قرار می گیرد در این مدل سرامیک به اندازه ابعاد داخل کفشور بریده شده و در درون آن قرار می گیرد . که این مدل کفشور بسیار مورد توجه عموم قرار گرفت در امسال و تعداد زیادی از مردم به دنبال خرید آن ها بودند.

خرید کفشور-قیمت کفشور-کفشور-خرید کفشور سرامی خور-خرید کفشور خطی-خرید کفشور استیل.
مطلب اختصاصی فروشگاه اینترنتی دیجی ساختمان .