جنس موثر در ثابت ماندن رنگ کفشور:

جنس کفشوری که شما در حمام و سرویس خود از آن استفاده میکنید بسیار مهم است .
به دلیل اینکه راهی برای خروج آب می باشند و آب در طولانی مدت ضریب تخریب بسیار بالایی دارد و می تواند هر چیزی را تخریب کند.به این دلیل است که شما در انتخاب جنس کفشور حمام و سرویس خود باید بسیار دقت کنید چون اگر جنس مناسبی نداشته باشد شما با مشکل مواجه خواهید شد . یکی از مشکلات بزرگی که برای شما به وجود می آید تعویض کفشور است که باعث می شود شما هزینه ای صرف تخریب و باز سازی کف حمام و سرویس خود داشته باشید .


بدین منظور در زمان خرید کفشور دقت و توجه لازم را داشته باشید .
کفشور پلاستیکی :
کفشور اگر از جنس پلاستیک باشد هم به مرور زمان با آبی که به آن میخورد تغییر شکل و رنگ میدهد اما اغلب برای ایکه هزینه برای مشتریان مهم است این مدل را انتخاب می کنند .
کفشور های برنجی :
این کفشور ها یکی از مناسب ترین کفشور ها برای حمام و سرویس شما هستند به این دلیل که خاصیت جنس برنج این است که رنگ و مقاومت آن در مقابل آب بسیار بالا می باشد .


کفشور های استیل :
کفشور های استیل بیشترین طیف نوع و رنگ و مدل را در بازار به خود داده اند که معمولا استیل استفاده شده در کفشور های معمولی و خوب ۲ میلی متر قطر دارد و استیل استفاده شده در اکثر آنها استیلنس استیل ۳۰۴ می باشد و از نوع زد زنگ می باشند . بیشترین نوع از کفشور هم از نوع استیل می باشد و هم اکنون که کفشور های خطی و کفشور های سرامیک خور بازار را تحت سلطه خود گرفته اند همه از جنس استیل می باشند چون خاصیت مهم استیل این است که بسیار در مقابل آب مقاوم است .

مطلب اختصاصی فرشگاه اینترنتی دیجی ساختمان دیجی ساختمان