کفشور چیست ؟
به وسیله کفشور ها آب در سطوح معمولا در سرویس های بهداشتی ، حمام و یا پارکینگ ها خارج می شود .کفشور ها معمولا در مدل های متفاوتی در بازار وجود دارند : کفشور های معمولی ، کفشور های مربعی استیل و برنجی ، کفشور های خطی ، کفشور های سرامیک خور.
اکنون به توضیحاتی راجع به کفشور های خطی و سرامیک خور می پردازیم .
کفشور-خرید کفشور-کفشور چیست؟-کفشور خطی-کفشورسرامیک خور_کفشور طرح دار-کفشور استیل.

کفشور سرامیک خور مستطیلی

کفشور خطی :
کفشور های خطی معمولا در ابعاد ۱۰ یا ۷ سانتی متر عرض و تا ۱۰۰ سانتی متر طول می باشند .کفشور های خطی دو دو مدل موجود می باشند . کفشور های خطی طرح دار یا نقطه ای و کفشور های خطی ساده .
کفشور های خطی ساده به نسبت طرح دار ها دارای مزایایی می باشند از جمله اینکه معمولا در بین طرح ها و سوراخ های موجود در طرح دار ها ممکن است اشغال جمع شود و زیاد نمای خوبی نداشته باشد . اما در کفشور های خطی ساده یک مستطیل است که خروجی به کف آن در زیر استیل پوشانده شده است و اگر اشغالی در کف ریخته شود در سافی زیر استیل قرار میگیرد و در رو قرار نمیگیرد .
دیگر مزایای کفشور های خطی ساده می تواند به این موضوع نیز اشاره کرد که آب به اسانی از آن ها عبور میکند.

کفشور سرامیک خور مربعی

کفشور سرامیک خور:
در مورد کفشور های سرامیک خور باید به این موضوع توجه کنید که ، شباهت زیادی به کفشور های خطی ساده دارند . تنهای تفاوت ان ها زیبا بودن آن هاست . که در سطحی که شما استفاده می کنید تمامی سطح یک دست سرامیک یا کاشی می شود فقط شما در قسمتی که کفشور قرار گرفته شیار هایی مشاهده می کنید که آب در سطح از آن شیار ها خارج می شود .

کفشور سیتکو سرامیک خور

در زیر شما اسلایدری از محصولات پر فروش و کار بر پسند دیجی ساختمان را مشاهده میکنید :

[metaslider id=5952 cssclass=””]

مطلب اختصاصی فروشگاه اینترنتی دیجی ساختمان .
کفشور-خرید کفشور-کفشور چیست؟-کفشور خطی-کفشورسرامیک خور_کفشور طرح دار-کفشور استیل.