اگر برای فضای سرویس بهداشتی ، حمام یا حتی پارکینگ خود به دنبال کفشور یا گاتر مناسبی هستید پیشنهاد میکنیم این مقاله کوتاه را مطالعه بفرمایید.
کفشور ها مدل های متفاوتی دارند .

کفشور

کفشور های برای هدایت آب بصورت سطحی شیبدار از کف سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار میگیرند .
که معمولا در مدل های ساده و خطی و سرامیک خور در بازار می باشند .

گاتر

به کانال آبرو که در کف محوطه های مختلف یا لبه ی سقف های شیب دار برای جمع آوری آبهای سطحی به کار می رود گاتر می گویند. از انواع گاتر فلزی می توان به گاتر چدنی ، گاتر گالوانیزه ، گاتر استیل و از انواع گاتر پلاستیکی می توان به گاترهای پی وی سی اشاره نمود. کاربردهای گاتر نیز بسیار متنوع است: گاتر رمپ، گاتر استخر، گاتر صنعتی، گاتر پارکینگ، گاتر سوله و… مدلهای مختلفی هستند که برای کاربری های گوناگون طراحی شده اند. کفشور-خرید کفشور-خرید کفشوراستیل-خرید کفشور خطی-مطلب درمورد کفشور-کفشورسرامیک خور.

گاتر پارکینگ

گاتر پارکینگ یا کفشور پارکینگی برای جمع آوری آبهای سطحی در کف محوطه های ماشین رو مورد استفاده قرار می گیرد. انواع گاتر پارکینگ با گریتینگ های پلاستیکی یا فلزی تولید می شود که با توجه به مقاومت وزنی مورد نیاز از گاتر با گریتینگ در کلاس مربوطه استفاده می شود. بزرگترین مزیت استفاده از گاترپارکینگ پیش ساخته فیکس شدن گریتینگ به بدنه ی گاتر می باشد که از ایجاد سرو صدا هنگام عبور اتومبیل و شکستن گریتینگ یا سنگ اطراف گاتر پیش ساخته جلوگیری می کند. گاتر پیش ساخته پارکینگی معمولاً در عرض ۱۳ الی ۱۶ سانتیمتر مورد استفاده قرار می گیرد. در برخی از پروژه ها از گریل استخری به جای گاتر پارکینگ استفاده می شود که این روش استاندارد نبوده و مشکلات مختلفی را ایجاد می کند. کفشور-خرید کفشور-خرید کفشوراستیل-خرید کفشور خطی-مطلب درمورد کفشور-کفشورسرامیک خور.

فروشگاه اینترنتی دیجی ساختمان.