کفشور های ساختمانی که امروزه در مدل های متفاوتی یافت می شوند امروزه بسیار تنوع بالایی دارند و در رنگ ها و طرح های متنوع و زیبایی در بازار موجود می باشند .
می توان گفت بیشتر بازار کفشور هارا کفشور های خطی و کفشور های سرامیک خور گرفته اند . اما نمی توان گفت کفشور های ساده ی مربعی منسوخ شده اند و در بازار مورد استفاده قرار نمی گیرند .
ما در این مقاله ی کوتاه به شما ۶ مدل از جدید ترین و پر طرفدار ترین کفشور ها را معرفی می کنیم با ما همراه باشید .کفشور های پر فروش-کفشور های پرطرفدار-کفشور های جدید-کفشورهای استیل-کفشور برنجی-کفشور.

کفشور سیتکو برنجی با روکش زرد سوپاپ دار مدل ۶۱۵۲ :
کفشور برنجی ۶۱۵۲ از نمونه کفشور های بسیار پر فروش بوده به دلیل جنس بسیار خوب و طراحی دلنشینی که دارد در ابعاد ۱۰*۱۰ در سایت ما موجود می باشد .


کفشور خطی سرامیک خور استیل ۶۰ سانت عرض ۷cm آرین :
جنس این کفشور از استیل ۳۰۴ زد زنگ بوده و طراحی آن بگونه ای می باشد که سرامیک در آن جای میگیرد می توان گفت یکی از مقرون به صرفه ترین کفشور سرامیک خور در بازار همین مدل می باشد . ظرافت بکار رفته در این محصول بسیار قابل توجه است و کیفیت آن با توجه به قیمت بسیار بالا بوده و مورد تایید کارشناسان فروش فروشگاه می باشد .


کفشور سیتکو برنجی با پوشش برنزی سوپاپ دار مدل ۸۴۱۲ :
جنس این کفشور از برنج بوده و دارای استقامت بسیار بالایی می باشد سایز این کفشور ۳۰*۱۰ بوده و می توان گفت از با کیفیت ترین کفشور های خطی موجود در بازار می باشد .

کفشور سرامیک خور سیتکو مدل ۸۵۰۴ :
کفشور ۸۵۰۴ یکی از با کیفیت ترین و پر طرفدار ترین محصولات سرامیک خور با ابعاد مربعی می باشد . ابعاد این کفشور ۱۰*۱۰ می باشد و جنسش از برنج است .

مدل های بسیار زیاد کفشور در سایت ما و در بازار موجود می باشد که می توانید آن ها را در سایت مشاهده کنید . امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شود .کفشور های پر فروش-کفشور های پرطرفدار-کفشور های جدید-کفشورهای استیل-کفشور برنجی-کفشور.

مطلب اختصاصی فروشگاه اینترنتی دیجی ساختمان