در این ویدئو ما به شما نشان میدهیم چگونه کفشور خطی و سرامیک خور خود را نصب کنید اما قبل از دیدن ویدئو پیشنهاد میکنیم متن را مطالعه بفرمائید.( نصب کفشور-روش نصب کفشور-نصب کفشور خطی-نصب کفشور سرامیک خور-کفشور استیل ).


کفشور خطی سرامیک خور چیست ؟

همانطور که میدانید مدل های متنوعی از کفشور ها امروزه در بازار ساختمانی موجود می باشد . از کفشور ها به عنوان خروج آب از کف سطوح استفاده می شود که در سال های گذشته معمولا فقط در مدل های پلاستیکی و مربعی یافت می شد اما با ظهور کفشور های خطی و بعد از آن ها خطی سرامیک خور بیشتر سلیقه ها این مدل را پسندید. اگر بخواهیم مرور کمی به مزایا و معایب کفشور های سرامیک خور بیاندازیم باید اینگونه بگوییم .

نصب کفشور-روش نصب کفشور-نصب کفشور خطی-نصب کفشور سرامیک خور-کفشور استیل


مزایای کفشور های سرامیک خور :
خروج آسان تر آب : شیار هایی که در این مدل از کفشور ها تعبیه شده است به اسانی آب را از خود عبور داده و باعث میشوند که آب در مدت زمان بسیار اندکی از سطح خارج شود .
زیبایی : این نوع کفشور ها به دلیل اینکه شکل ظاهری خود را با فضای محیط شما تطبیق میدهد از نظر دکوراسیون داخلی و زیبایی بسیار دلچسب می باشد .
معایب کفشور های سرامیک خور :
هزینه ها : مسلما که این نوع کفشور از بقیه مدل های کفشور بسیار گران تر می باشد به دلیل اینکه اگر جنس خوب آن را تهیه کنید باید دارای استحکم بالایی باشد تا تکه کاشی یا سرامیکی که برش خورده می شود را در درون خود نگه دارد .
نصب : برای نصب کردن این مدل از کفشور ها حتما باید دانش و مهارت کافی را داشته باشید . و باید متخصص این کار را در اختیار داشته باشید تا بتواند شیب سطح را کامل رعایت کند و کفشور را کاملا تراز کند .
تعویض : اگر شما تصمیم به تعویض کفشور سرویس خور را داشته باشید در جای خالی کفشور اگر بخواهید دکوراسیون به هم نریزد حتما همان سایز را تهیه بفرمائید .

اکنون توجه شمارا به مشاهده این ویدئو که طریقه نصب این کفشور را نشان میدهد جلب میکنیم .

مطلب اختصای فروشگاه اینترنتی دیجی ساختمان