کفشور :

کفشور ها برای خروج آب از کف حمام ها یا سرویس های بهداشتی استفاده می شوند و در جنس های پلاستیکی ، برنجی ، استیل ، چدن …. مورد استفاده قرار می گیرند .کفشور خطی-مطلب کفشور-کفشور استیل-کفشور-قیمت کفشور-خرید کفشور-کفشور سرامیک خور.

گاتر :

وسیله ای است برای هدایت آب از هر گونه سطحی که برای شما مهم است آب از آن سطح عبور کرده و به بیرون هدایت شود و در انواع مختلف جنس ها موجود می باشد .


تفاوت این دو محصول :
در واقع کار هر دوی این محصولات شبیه به هم هست اما اینکه در کجا استفاده می شوند مهم می باشد .
کفشور های معمولا بخاطر ظرافتی که باید داشته باشند و دارند معمولا در سرویس های بهداشتی و حمام ها نصب شده و معمولا جنس آن ها از نوع پلاستیک ، برنج ، استیل می باشد . و ظرافت در طراحی آن ها بسیار زیاد است که در مدل های متنوعی در بازار موجود می باشند از جمله کفشور های برنجی طرح دار ، کفشور های مربعی ، کفشور های ساده ، کفشور های خطی .
اما برای گاتر ها این موضوع متفاوت هست گاتر ها در یک مدل خاص موجود می باشند و جنس آن ها معمولا گاتر فلزی ، گاتر چدنی ، گاتر گالوانیزه ، گاتر استیل و از انواع گاتر پلاستیکی می توان به گاترهای پی وی سی  که کاربردهای گاتر نیز بسیار متنوع است: گاتر رمپ، گاتر استخر، گاترصنعتی، گاترپارکینگ، گاتر سوله و… مدلهای مختلفی هستند که برای کاربری های گوناگون طراحی شده اند.



نتیجه گیری :
یک نتیجه ساده و بسیار کوتاه که می توان گرفت این موضوع است که کفشور ها در سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند و گاتر ها معمولا در استخر ها ، رمپ ها ، پارکینگ ها و سوله …. استفاده می شوند .

کفشور خطی-مطلب کفشور-کفشور استیل-کفشور-قیمت کفشور-خرید کفشور-کفشور سرامیک خور

مطلب اختصاصی فروشگاه اینترنتی دیجی ساختمان