ویروس کرونا در اواخر بهمن ماه سال ۹۸ در ایران بصورت رسمی توسط رسانه ها اعلام شد . پس از آن به شدت شروع به افزایش تعداد مبتلایان شد .به طوری که هم اکنون در ایران حدود ۱۴۰۰ نفر کشته و حدود ۱۹۰۰۰ هزار نفر مبتلا دارد . ویروس کرونا-جهان درگیر با کرونا-کرونا در ایران-کرونا در جهان-کرونا در امریکا-کرونا در ایتالیا.

اما کار به اینجا ختم نشد و کار به جایی رسید که ایتالیا نیز درگیر این موضوع شد و ایتالیا حتی از ایران نیز پیشی گرفت هم اکنون ایتالیا با تعداد مبتلایان و تلفات اولین کشور این موضوع است .

اما کار فقط به ایتالیا و چین و ایران تمام نشد و حتی به امریکا کشیده شد به طوری که حدودا ۸۰ کشور دنیا درگیر این ویروس مرگبار شده اند . اما امریکا نیز با سرعت بالا در حال شکست خوردن در مقابل این ویروس خطرناک است و روز به روز تلفات این کشور نیزافزایش پیدا میکند .

اما باید بدانید که این بحران در جهان همه گیر شده و این یک موضوع خیلی جالب است که کشور های توسعه یافته نیز نتوانسته اند از عوارض این بیماری به دور بمانند به طوری که کشور های اروپایی و امریکایی با بحران خالی شدن فروشگاه ها برای یک سری از اغلام شده اند . و عملا مهمترین آن ها دستمال توالت می باشد که بسیار سخت پیدا می شود .

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ویروس کرونا تاکنون حدود ۶۴ کشور جهان را درگیر کرده است. تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون ۸۶ هزار و ۹۹۲ مورد، مرگ و میر ناشی از آن ۲ هزار و ۹۷۹ مورد و تعداد بهبودیافتگان ۴۲ هزار و ۳۳۴ مورد بوده است.

شیوع ویروس کرونا اواخر سال ۲۰۱۹ از شهر ووهان چین آغاز شد و هنوز درمان قطعی برای آن پیدا نشده است.

و در پایان همه و همه به تنها راه کاری که تا الان به آن رسیده اند این است که باید با در خانه ماندن زنجیره ی این ویروس مرگبار را قطع کرده .ویروس کرونا-جهان درگیر با کرونا-کرونا در ایران-کرونا در جهان-کرونا در امریکا-کرونا در ایتالیا.

فروشگاه اینترنتی دیجی ساختمان