فلاشتانک های توکار و کلید های آن ها !

فلاش تانک توکار یکی از وسایل پرکاربرد در ساختمان است که در سرویس بهداشتی، دستشویی و حمام قرار می‌گیرد. فلاش تانکها امروزه به یکی از وسایل بهداشتی ضروری سرویس بهداشتی و دستشویی تبدیل شده‌اند. فلاش تانک عموماً در توالت‌های فرنگی استفاده ‌می‌شد، اما با توجه به این که استفاده از این وسیله بهداشتی‌تر بوده امروزه در توالتهای نشسته یا همان تخت هم به کار برده می‌شود و بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند.فلاشتانک توکار-فلاش تانک توکار-خرید فلاشتانک توکار-قیمت فلاشتانک توکار-مدل فلاش تانک توکار-کلید.

فلاشتانک توکار-فلاش تانک توکار-خرید فلاشتانک توکار-قیمت فلاشتانک توکار-مدل فلاش تانک توکار-کلید

روش کار فلاش تانک و ساختار آن

فلاش تانک از یک منبع ذخیره آب و لوله انتقال آب به کاسه توالت، تشکیل می‌شود. عملکرد آن به این گونه است که با فشار دکمه تخلیه آب سوپاپ تخلیه جابه‌جا شده و آب با فشار در کاسه توالت تخلیه می‌شود و فضولات را با خود به درون چاه می‌برد.

 

فلاش تانک ضد باکتری با آنتی باکتریال

تنها تفاوت فلاش تانک‌های آنتی باکتریال با دیگر فلاش تانک‌ها در ساختار آن است که از مواد و مصالح آنتی باکتریال استفاده شده است. این موضوع به بهداشت بیشتر فلاش تانک کمک می‌کند و باعث بهداشت بیشتر فلاش تانک می‌شود.

فلاش تانک‌ های دوگانه

فلاش تانک دوگانه ویژگی خاصی دارد. در فلاش تانک‌های دوگانه مخزن فلاش تانک به دو قسمت کوچک و بزرگ تقسیم‌شده و خروجی هر کدام از این دو قسمت نیز جداگانه قابل تنظیم است. علت این امر نوع استفاده از فلاش تانک و مقدار آب مصرفی است. استفاده‌ کننده به بنا بر نیاز یکی از دکمه‌های کوچک یا بزرگ را می‌کشد. بدین ترتیب حجم قابل‌توجهی از آب ذخیره‌سازی و حفظ می‌شود. استفاده از فلاش تانک‌های دوگانه می‌تواند ۵۰ تا ۷۰ درصد در صرفه جویی آب تاثیر داشته باشد. این مدل فلاش تانک‌ها به دوزمانه نیز مشهور هستند و کاربرد زیادی دارند.

فلاشتانک توکار-فلاش تانک توکار-خرید فلاشتانک توکار-قیمت فلاشتانک توکار-مدل فلاش تانک توکار-کلید

مزایای فلاش تانک توکار

  • فضای بیشتر

با توجه به اینکه این مخزن در داخل دیوار نصب شده است، قسمتی از فضای حمام یا سرویس را که همیشه توسط مخزن یا فرنگی معمولی اشغال شده بود، آزاد می شود که هم این فضا بسیار گران است و در ضمن   می تواند به شما امکان چیدمان راحتی در فضای موجود را در کف ارائه کند.

  • ترکیبی از هنر، فن آوری و دوام

طراحی زیبا در کنار استفاده از تکنولوژی های بالا در ساخت قطعات داخلی جهت استفاده طولانی بدون خرابی با تست های فراوان همراه با ۵ تا ۱۵ سال گارانتی.

  • طراحی آزادانه

آرشیتکت ها، طراحان داخلی یا صاحبان پروژه ها یا واحدهای مسکونی و تجاری می توانند به سادگی از انبوهی از طرح های مختلف کلید فلاش تانک یا سنگ های توالت وال هنگ با توجه به سلیقه، بودجه و همچنین طراحی های انجام شده دست به انتخابی آزادانه بزنند.

  • بسیار بهداشتی و همچنین آسان تمیز شونده

استفاده از این تیپ محصولات به شما امکان نظافت سریع و با کیفیت اهدا می کند، به سادگی می توانید کف حمام یا سرویس بهداشتی را بشویید بدون هیچ نگرانی.فلاشتانک توکار-فلاش تانک توکار-خرید فلاشتانک توکار-قیمت فلاشتانک توکار-مدل فلاش تانک توکار-کلید

  • صرفه جویی در مصرف آب و محافظت از محیط زیست

سیستم های فلاش تانک های توکار به دلیل کیفیت بالا و همچنین طراحی مخصوص جهت تخلیه ۵/۴-۳ لیتر و ۶-۹ لیتر به جهت تخلیه بیشتر می تواند به صرفه جویی در مصرف آب و انرژی و در نهایت محافظت بیشتر از محیط زیست کمک خواهند کرد.

  • تنظیم ارتفاع

یکی از بزرگترین مزیت های فلاش تانک های توکار به جهت استفاده در توالت فرنگی وال هنگ امکان تنظیم ارتفاع در زمان نصب محصول با توجه به نیاز هر شخص می باشد تا بتواند بیشترین راحتی در استفاده را ایجاد کند که این در توالت های زمینی امکان پذیر نیست.

  • کاهش صدا و نویز در ساختمان

به دلیل اینکه مخزن در داخل دیوار نصب می شود به صورت به سزایی در کاهش صدای پر شدن و تخلیه تاثیرگذار است و در صورت نصب این محصول در سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب، صدای ایجاد شده مزاحم کسی که در اتاق خواب است نخواهد شد.

  • قدرت تحمل وزن بی نظیر

استراکچر ویژه فلاش تانک وال هنگ توکار می تواند ۴۰۰ کیلوگرم وزن را در حالتی که سنگ توالت فرنگی بر روی دیوار آویزان است را به سادگی تحمل کند و حتی برای تمامی افراد سنگین وزن بدون هیچ نگرانی، مناسب است.

  • ظاهری چشم نواز و مدرن و تمیز

 استفاده از مخرن توکار به شما تمیزی بیشتر اهدا خواهد کرد در عین حال مدرن تر و کارآمد تر خواهد بود و به نظر من دیگر راهی برای عدم انتخاب در مقایسه با سیستم های سنتی قدیمی نخواهد گذاشت به اضافه اینکه حالا می توانید یک ظاهر یکپارچه پوشیده شده از کاشی مورد دلخواهشان را برای سرویس در نظر بگیرید.فلاشتانک توکار-فلاش تانک توکار-خرید فلاشتانک توکار-قیمت فلاشتانک توکار-مدل فلاش تانک توکار-کلید

تعمیر فلاش تانک توکار

یکی از نگرانی های افرادی که مایل به استفاده از فلاش تانک توکار هستند خراب شدن و نیاز احتمالی به تعمیرات است . تصور گروهی از این افراد این است که در صورت نیاز به تعمیر باید کاشی های دیوار سرویس بهداشتی خود را بشکنند تا به توانند آن را تعمیر کنند. در حالی که تمام دسترسی ها به داخل فلاش تانک های توکار از طریق پنل کلید آنها انجام می شود  و به سادگی می توانند بدون تخریب  فضای دیوار آن ها را تعمیر نمایند.