امروزه در شهر های بزرگ با تراکم جمعیت بالا غالبا همه ی مردم تجربه زندگی در آپارتمان هارا داریم .در سال های اخیر با بالا رفتن قیمت مسکن در شهر های پر جمعیت ، آپارتمان سازی بسیار زیاد شده است و سازنده ها به دنبال ساختن آپارتمان هایی حتی با متراژ پایین برای کسانی که وضعیت مالی خوبی ندارند می باشند .اما طبیعتا همه ی سازنده ها وقتی با فضای کمی رو به رو می شوند در ساخت یک واحد آپارتمانی ترجیح می دهند که بیشتر فضا را به پزیرایی و آشپز خانه و اتاق ها بدهند پس در نهایت فضای کمی به سرویس های بهداشتی می رسد که زیاد دلنشین نیست . در سال های اخیر طراحان دکوراسیون برای حل این مشکل یکی از چیز هایی که طراحی کردند همان فلاش تانک های توکار بود که در فضای پشت دیوار قرار می گرفت و فضای زیادی را اشغال نمیکرد.


فلاش تانک توکار چیست؟
فلاش تانک های توکار همان سیفون هایی هستند که در قدیم در سرویس های بهداشتی استفاده می شد . اما یک تفاوت عمده کا با آن ها دارند این است که فلاش تانک های توکار در پشت دیوار سوریس بهداشتی به دیوار وصل می شوند و فضایی را در سرویس ما اشغال نمیکنند و فقط توسط یک پنل کلید کوچک که روی دیوار و به فلاش تانک متصل است کنترل و هدایت می شوند .

اصول کار سرویس بهداشتی های کوچک,نحوه کار کردن فلاش تانک توکار


فلاش تانک توکار برای کدام سرویس بهداشتی است؟
فلاش تانک های توکار معمولا در سرویس های بهداشتی که با کمبود فضا مواجه هستند استفاده می شود اما جالب است بدانید که از زمانی که این مدل فلاش تانک ها وارد بازار شدند تقریبا برای هر سرویس بهداشتی چه کوچک و چه بزرگ مورد استفاده قرار گرفتند به دلیل زیبایی منحصر به فرد آن ها .یکی دیگر از مزیت های آن ها سیستم تخلیه دو ظرفیته ی آنها است که برای مصرف بهینه آب بسیار مورد استقبال قرار میگیرد .

فلاش تانک توکار,فلاش تانک توکار سرویس های بهداشتی


مزایای استفاده از فلاش تانک های توکار:
  زیبایی منحصر به فردی که به دکوراسیون داخلی سرویس شما می دهد.
 افزایش فضای قابل استفاده سرویس بهداشتی به دلیل قرار داشتن مخزن فلاش تانک داخل دیوار
 از نظر صدا در هنگام کار کردن عملکرد بی صدا در انواع مرغوب و مارک های معتبر به دلیل عایق بودن مخزن و استفاده از شناورهای مخصوص
 سهولت در انجام نظافت در محیط
 صرفه جویی در مصرف آب به دلیل استفاده از کلیدهای تخلیه دو ظرفیته

کار کردن فلاش تانک توکار سرویس بهداشتی, مزایای استفاده از فلاش تانک های توکار


آنچه در باره ی فلاش تانک های توکار باید بدانید:
 فلاش تانک های توکار برای مدل های ایرانی نیز ممکن است .
 چارچوب فلزی یا همان استراکچر که در دیوار نصب می شود برای توالت های فرنگی دیواری (وال هنگ) قابلیت تحمل وزن بالایی را دارد و طبق اطلاعات داده شده توسط شرکت های سازنده تا وزن ۴۵۰ کیلوگرم را می تواند متحمل شود.
 ارتفاع پنل کلیدهای فلاش تانک های توکار تا حدی قابل تنظیم است.


 صرفه جویی و مصرف بهینه آب از جمله مزایای فلاش تانک های توکار می باشد. حداقل میزان مصرف آب در این نوع از فلاش تانک ها ۳ لیتر می باشد.
 اکنون در بازار مدل های بسیار متفاوتی اعم از دو پایه و تک پایه و … وجود دارند اما مدل های بیشتر استفاده شده دو نوع ضخامت ۸  و ۱۲ سانتیمتر می باشد را ارائه می دهد.
 نصب این مدل از فلاش تانک نیازمند تجربه و مهارت کافی می باشد به همین دلیل شرکت های معتبر که برای کالای خود گارانتی قائل شده اند از شروط استفاده از آن را نصب توسط نصاب

نحوه کار کردن فلاش تانک توکار, مدل فلاش تانک توکار سرویس بهداشتی


فلاش تانک های تو کار چگونه تعمیر می شوند؟
ممکن است برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که اگر فلاش تانک توکار شما دچار مشکل فنی شود شما چگونه باید آن مشکل را حل کنید و حتی گاها این تصو پیش می آید که شما باید کل دیوار روی چهار چوب فلزی فلاش تانک را تخریب کنید که این تصو اشتباه است . باید بدانید که تمام دسترسی به مجموعه فلاش تانک توکار برای تعمیر و نگهداری از طریق فضای پشت پنل کلید امکان پذیر می باشد .

فلاش تانک توکار سرویس های بهداشتی,اصول کار سرویس بهداشتی های کوچک

فروشگاه اینترنتی دیجی ساختمان .