مشخصات کفشور :

 

کفشور خطی استیل به عنوان جایگزین کفشورهای پلاستیکی یا استیل نقطه ای برای حمام ها و تمامی فضاهای بهداشتی به کار می رود. کفشورهای خطی علاوه بر زیبایی، کارایی بهتری نسبت به کفشورهای نقطه ای دارند. کفشورهای خطی آب را سریعتر جمع آوری و کف حمام مدت زمان کمتری خیس می ماند. همچنین شیب بندی کف سرویس بهداشتی به نسبت سیستم نقطه ای پیچیدگی کمتری پیدا می کند و احتمال خطا و باقی ماندن آب در نقاطی از کف حمام کاهش می یابد.

 

 

فیلم آموزشی نصب کفشور :

 

مدلهای کفشور خطی استیل

بدنه ی کفشورهای خطی استیل در دو مدل شیب دار و تخت تولید می شود. گریتینگ های این کفشورها طرح های گوناگونی دارد که با توجه به سلیقه مشتری انتخاب می گردد. همچنین کاور سرامیک خور نیز موجود است. در این کاورها گریتینگ حذف و سرامیک جایگزین درپوش کفشور می شود. مدلهای گریتینگی قابلیت جذب آب بالاتری دارند و مدلهای سرامیک خور در حفظ یکپارچگی معماری فضا و حذف المان های اضافی به کار می آیند. به طور کلی انتخاب نوع کفشور بستگی به سلیقه مشتری و معماری پروژه دارد. کفشورهای خطی از نظر ابعاد و اندازه رنج گسترده ای دارند. برای طولهای کوچک از مدلهای با بدنه ی استیل و برای طولهای بلندتر از مدلهای با بدنه ی پلاستیکی که سیستم ماژولار خطی دارند، استفاده می شود.

 

ویژگی های کفشور خطی استیل

  • قابلیت اتصال به لوله فاضلاب در سایز ۵۰ میلیمتر از کف
  • قابلیت تولید کفشور خطی در طول دلخواه
  • گریتینگ با قابلیت جذب آب بالا
  • امکان رگلاژ ارتفاع بدنه کفشور
  • جوشکاری های پرداخت شده و تمیز.

کفشور های پلیمری :

کفشور خطی پلیمری با گریتینگ استیل در عرض ۱۰ و ارتفاع ۵ سانتیمتر و طول یک متر تولید می شود. این کفشور فقط برای فضاهایی می تواند کاربرد داشته باشد که وزن زیادی روی ورق گریتینگ قرار نگیرد، به عنوان مثال از کفشورهای خطی استیل برای پارکینگ نمی توان استفاده نمود.

 

کفشور خطی پلیمری یا تمام استیل؟

در صورتی که کاربری پروژه به گونه ای باشد که به عنوان مثال نیاز داشته باشیم یک طول ۱۰ متری را کفشور نصب کنیم، تنها گزینه استفاده از کفشورهای خطی پلاستیکی با روکش استیل یا هر نوع گریتینگ دیگری است. اما اگر برای یک طول مشخص ۳۰ الی ۱۰۰ سانتیمتری نیاز به کفشور باشد، یا بخواهیم کفشور سرامیک خور داشته باشیم، از کفشورهای خطی تمام استیل استفاده می شود. بدنه ی کفشورهای خطی تمام استیل می تواند از نوع شیب دار باشد و به سمت خروجی برای انتقال سریعتر آب، شیب داشته باشد، اما کفشورهای خطی پلیمری تراز هستند و می بایست با در نظر گرفتن تعداد متعدد خروجی استاندارد، از تجمع آب داخل آن پیشگیری نمود.

 

ویژگی های کفشور خطی پلیمری

  • قابلیت اتصال به لوله فاضلاب در سایز ۶۰ میلیمتر از کف
  • قابلیت اتصال به لوله فاضلاب از انتها و جانب کفشور
  • قابلیت اتصال به صورت L یا T به سایر کانالها بدون استفاده از قطعه واسطه
  • قابلیت نصب کفشور خطی در طول دلخواه.