ورزش۱۱ – برانکو سرمربی سرخ‌پوشان دغدغه زیادی برای حفظ شاکلۀ اصلی تیم خود برای فصل آینده ندارد. اکثریت بازیکنان این تیم با پرسپولیس قرارداد دارند و حتی برخی نیز آماده تمدید قرارداد خود برای سال‌های بیشتر هستند.پرسپولیس-برانکو-سرمربی تیم پرسپولیس-خرید های پرسپولیس-نقل و انتقالات پرسپولیس-باشگاه .

ستاره پرسپولیس داغ دل استقلال و سپاهان و تراکتورسازی را تازه کرد! + عکس
 

اما سرمربی کروات قرمزها برای حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا قطعا تیم خود را تقویت خواهد کرد. یک الی دو بازیکن مانند همتی که به لیست بزرگسالان اضافه می‌شوند، احتمال دارد در لیست مازاد پرسپولیس قرار بگیرند. از همین رو گفته می‌شود برانکو به شدت خواهان به خدمت گرفتن مرتضی پورعلی‌گنجی و محمدرضا حسینی ستاره ذوب‌آهن است.

محمدرضا حسینی

محمدرضا حسینی

گفتنی است حسینی سال گذشته هم با پیشنهاد سرخ‌پوشان مواجه شده بود ولی به دلیل قرارداد داشتن با ذوب‌آهن در این تیم ماند. همچنین لازم به ذکر است پورعلی‌گنجی نیز که بارها از علاقه خود نسبت به پرسپولیس پرده برداشته است، در لیست خروج العربی قرار دارد. حال باید منتظر ماند و دید بعد از دیدار نیمه نهایی جام حذفی و شروع فصل نقل‌وانتقالاتی برای سرخ‌پوشان، مدیریت این تیم تا چه حد می‌تواند نفرات درخواستی سرمربی خود را جذب کنند.پرسپولیس-برانکو-سرمربی تیم پرسپولیس-خرید های پرسپولیس-نقل و انتقالات پرسپولیس-باشگاه .

مرتضی پورعلی‌گنجی

مرتضی پورعلی‌گنجی