خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزنامه الریاضیه عربستان، مدعی شد که بر اساس اخبار دریافتی اش ، براکو ایوانکوویچ از باشگاه الاهلی دور شده است.باشگاه پرسپولیس- برانکو-برانکو ایوانکوویچ- پرسپولیس- روزنامه الریاضیه-عربستان.

این روزنامه در بخشی از این خبر نوشت:

باشگاه پرسپولیس منابع مالی لازم را تامین کرده است و در نتیجه برانکو را طبق قرارداش حفظ خواهد کرد.

ضمن اینکه این باشگاه ، در تدارک است قرارداد بعدی برانکو ایوانکوویچ را امضا و زمینه حفظ و ادامه همکاری بلند مدت با او را فراهم کند. این در حالی است که این سرمربی کروات در فهرست نامزدهای تیم الاهلی جده قرار داشت.

این روزنامه عربستانی در ادامه خبر یادشده آورده است:

با احتمال کمرنگ شدن حضور برانکو ایوانکویچ در الاهلی ف این باشگاه مذاکرات خود را با گزینه های دیگر از جمله میشاءیل لادروپ دانمارکی آغلز کرده است.

در حرف های وکیل برانکو و باشگاه الاهلی عربستان تناقضی وجود دارد که نشان می دهد سرمربی آینده الاهی می تواند ایوانکوویچ نباشد.

از روز گذشته موضوع رفتن ایوانکوویچ به باشگاه الاهلی در فضای مجازی حسابی داغ شده است. این در حالی است که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره صحبت های اولیه وکیل برانکو گفت:

درخصوص صحبت های وکیل برانکو و باشگاه الاهلی عربستان حرف های وکیل برانکو و باشگاه الاهلی عربستان با هم تناقض دارد و ما حرف هایی را می پذیریم که رسمیت داشته باشد. باشگاه عربستانی می گوید در ۱۰ روز آینده با ایوانکوویچ  به توافق می رسد و وکیل برانکو به ما فرصت ۲ هفته ای داده و این حرف ها کاملا با یکدیگر تناقض دارد.باشگاه پرسپولیس- برانکو-برانکو ایوانکوویچ- پرسپولیس- روزنامه الریاضیه-عربستان.

دلیلی که ثابت می کند برانکو در پرسپولیس می ماند !

اما پیگیری های خبرنگار پارس فوتبال درباره ماجرای برانکو و پرسپولیس نشان می دهد یک تناقض در اخبار منتشر شده مسئولان باشگاه را به ماندن برانکو امیدوارتر کرده اند !

در حرف‌های وکیل برانکو و باشگاه الاهلی عربستان تناقضی وجود دارد که نشان می‌دهد سرمربی آینده الاهی می‌تواند ایوانکوویچ نباشد.

باشگاه الاهلی ابتدا روز چهارشنبه اعلام کرده بود طی ۱۰ روز آینده سرمربی خود را معرفی می کند و دیروز پنجشنبه رسانه ها به نقل از این باشگاه نوشتند سرمربی این تیم در ۲ هفته آینده مشخص می شود.

به هر روی باید منتظر نشست و دید عاقبت این کلاف سردرگم درباره احتمال جدایی برانکو ار پذسپولیس به کجا می رسد؟

کلافی که بسیار ساده و با پرداخنت به موقع مطالبات برانکو با انگشت باز می شد ، اما حالا با بی مبالاتی ها به گره کوری تبدیل شده است ، چرا که حتی اگر برانکو از الاهلی دور شده باشد ، اما با توجه به قراردادش و ارسال سومین نامه تهدید آمیز وکیلش به باشگاه ، همچنان خطر جدایی این مربی موفق از جمع سرخپوشان همچنان وجود دارد.