چسب سرامیک و کاشی خمیری یک نوع سیمان پرتلند غیر‌آلی پلیمری بوده که با ذرات دانه‌ای و مواد شیمیایی اصلاح شده است.چسب های کاشی قادر به اتصال سطوح دو ماده و مصالح به یکدیگر می باشند. پیش از آنکه از چسب کاشی استفاده شود از ترکیب ماسه-سیمان برای اتصال کاشی به دیوار و یا کف استفاده می شد.

چسب پودری pomex-چسب کاشی پومکس-چسب pomex-چسب سرامیک پومکس-چسب-چسب pomex

خرید اینترنتی چسب کاشی-چسب کاشی ارزان-چسب خمیری کاشی-چسب پودری کاشی-چسب کاشی و سرامیک

 

مزایای استفاده از چسب سرامیک و کاشی خمیری

با توجه به تمامی مشکلات استفاده از سیمان-ماسه می توان از چسب کاشی به عنوان جایگزین برای این ترکیب استفاده نمود.چسب کاشی یک ترکیب آماده و تشکیل شده از سیمان پرتلند معمولی است که از ماسه های ریزتر و مواد افزودنی برای بهبود ویژگی‌های ضروری اتصال کاشی استفاده می‌کند.از چسب‌های با عملکرد خوب می‌توان برای اتصال کاشی بر روی کاشی هایی که از قبل موجود هستند، بر سیمان جلاداده شده، بسترهای چوبی (با استفاده از پرایمر) و یا برروی بسترهای دیگر استفاده کرد.ویژگی های این نوع چسب ها در ادامه توضیح داده می‌شود:

چسب خمیری pomex-چسب کاشی پومکس-چسب pomex-چسب سرامیک پومکس-چسب-چسب pomex

خرید اینترنتی چسب کاشی-چسب کاشی ارزان-چسب خمیری کاشی-چسب پودری کاشی-چسب کاشی و سرامیک

استفاده آسان از چسب کاشی

استفاده از چسب سرامیک و کاشی بسیار آسان می‌باشد چون قبل از استفاده به صورت آماده موجود است و تنها کافی‌ست که با آب ترکیب شود.بسته‌بندی محصولات روند جابه‌جایی را آسان می‌کند و گرد و خاک و آلودگی کمتری تولید می‌کند. و کاشی ها به شناور شدن نیاز ندارند و می‌توانند مستقیم مورد استفاده قرار بگیرند.

سرعت اجرای کار بالا

معمولا از ماله دندانه‌دار به خاطر کارآمد بودن برای استفاده از چسب سرامیک و کاشی در مساحت یک متر مربع استفاده می‌شود. سپس کاشی‌ها به صورت مداوم به چسب دندانه دار شده متصل شده و در یک خط قرار می‌گیرند.

رزین سنگ-خرید رزین سنگ- خرید اینترنتی رزین سنگ -خرید رزین سنگ پولیشینگ-رزین سنگ polishing

خرید اینترنتی چسب کاشی-چسب کاشی ارزان-چسب خمیری کاشی-چسب پودری کاشی-چسب کاشی و سرامیک

کیفیت کار بالا

زمان تنظیم بهینه چسب کاشی خمیری امکان تنظیم آسان کاشی را در یک مدت زمان مشخص فراهم می‌کند. همچنین باعث می‌شود تا کاشی‌ها در یک خط قرار گرفته و زیبا به نظر برسند. اتصال کاشی با استفاده از ماله دندانه دار گسترش چسب مناسبی را در پشت کاشی فراهم می‌کند بنابراین مشکلات کاشی‌های شکسته شده را کاهش می‌دهد. همچنین نفوذ آب و به وجود آمدن لکه نیز کاهش پیدا می‌کند. اتصال کامل چسب پشت کاشی به بستر مورد نظر مقاومت اتصال زیادی را تولید کرده و مدت زمان دوام کاشی را بالاتر می‌برد.

تنوع در اجرا

چسب کاشی خمیری طبق دستورالعمل ویژه تنظیم شده است تا برای چسب کردن کاشی، موزاییک‌های شیشه‌ای، گرانیت‌های با سایز بزرگ(بالاتر از ۶۰ در ۶۰ سانتیمتر)، نصب کاشی بر بستر جلاداده شده، بر سیستم دیوار خشک، بر روی کاشی‌های موجود بدون برداشتن آن‌ها،در محیط‌های خارجی، پارکینگ، محیط‌های صنعتی، در استخرها و غیر مورد استفاده قرار گیرد.

ضد آب و ضد UV سطوح توسط نانو تکنولوژی (NANO)-خرید ضد اب سطوح-ضد اب کننده سطوح

خرید اینترنتی چسب کاشی-چسب کاشی ارزان-چسب خمیری کاشی-چسب پودری کاشی-چسب کاشی و سرامیک

دلایل اقتصادی

اتصال کاشی با استفاده از چسب کاشی خمیری با ماله دندانه دار مقادیر کمتری از مواد را نیاز دارد. لایه چسب بسیار نازک‌تر از ترکیب سیمان-ماسه است و این موضوع باعث سبک‌تر شدن بار وارد به ساختمان می‌شود.یک بسته ۲۰ کیلوگرمی چسب کاشی می‌تواند برای مساحت ۴ تا ۵ متر مربع اتصال کاشی مورد استفاده قرار گیرد.

چسب کاشی دارای چسبندگی بالا و مناسب برای تمامی مصالح است . این محصول انعطاف پذیری و الاستیسیته بالا دارد و کیفیت آن ثابت و طولی عمری باربر با طول عمر سازه دارد.

موارد کاربرد

چسب کاشی برای موارد متعددی مانند نصب انواع کاشی ، سرامیک ، موزاییک ، سنگ ، قطعات گچی و پلاستفوم کاربرد دارد . از این چسب می توان بر روی سطوح گچی ، بتنی ، سیمانی و یا سطحی که از قبل کاشی شده است ، استفاده نمود.

چسب پودری لیموفیکس limo fix- خرید چسب پودری-خرید چسب پودری لیموفیکس-خرید اینترنتی چسب پودری

روش مصرف چسب سرامیک و کاشی

سطح زیر کار باید عاری از هر گونه چربی ، گرد و غبار ، رطوبت و ذرات سست باشد. در صورت ناهموار بودن سطح زیر کار و برای حصول سطحی کاملا هموار باید با استفاده از چسب بتن و اندود سیمانی تراز گردد. در شرایطی که سطح دارای پوششی باشد باید کاملا تمیز و از سطح کار جدا شود. سپس باید چسب خمیری را توسط کاردک دندانه دار روی سطح پخش شود و کاشی ها را تا مدت زمان کمتر از ۱۰ دقیقه روی آن نصب نمود. در صورت نصب کاشی روی کاشی قدیمی ابتدا باید سطح زیر کار با نوک تیشه خراشیده شود تا سطحی مناسب برای چسباندن کاشی ایجاد شود . از به کارگیری چسب کاشی و نصب کاشی بر روی آن در دمای کمتر از ۵ درجه سانتی گرادخودداری شود.

میزان مصرف چسب کاشی

بسته به میزان تخلخل سطوح زیر کار و ناهمواری های آن میزان مصرف معادل ۲/۵ کیلوگرم برای هر متر مربع می باشد.

چسب بتن لیموفیکس limo fix- خرید چسب بتن-خرید چسب بتن لیموفیکس-خرید اینترنتی چسب بتن

خواص فیزیکی و شیمیایی

این چسب به صورت خمیری و به رنگ سفید است . وزن مخصوص این چسب پودری حدود ۱/۶ گرم بر سانتیمتر مکعب است . تا ۱۰ دقیقه دارای خاصیت چسبندگی است و بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت زمان برای خشک شدن کامل آن نیاز است.

خرید اینترنتی چسب کاشی-چسب کاشی ارزان-چسب خمیری کاشی-چسب پودری کاشی-چسب کاشی و سرامیک

بسته بندی و شرایط نگهداری

چسب کاشی پلیمری در سطل های ۱ ، ۵ ، ۱۲ و ۲۵ کیلوگرمی بسته بندی می شود. این محصول باید در دمای بین ۵ تا ۳۵ درجه به دور از رطوبت ، یخ زدگی ، گرمای شدید و نور مستقیم نگهداری شود. مدت زمان نگهداری ۶ ماه پس از تاریخ تولید در بسته بندی اولیه می باشد.