فلاش تانک های توکار که همه ی شما از وجود آنها با خبر هستید . گزینه ای بسیار مناسب برای سرویس بهداشتی شما می باشد . مخصوصا اگر که فضای کافی در سرویس خود ندارید و نیاز به فضای مناسب در سرویس خود می باشید این بهترین گزینه شما می باشد .فلاش تانک توکار-کلید فلاش تانک توکار-خرید فلاش تانک توکار-قیمت فلاش تانک توکار-نصب فلاش

نکاتی قابل توجه در مورد فلاش تانک توکار

بهتر است بدانید فلاش تانک های توکار را برای توالت های ایرانی (شرقی) نیز می توان نصب کرد.  چارچوب فلزی که برای توالت های فرنگی دیواری یا همان وال هنگ ها استفاده شده است، قابلیت تحمل وزن بالا را داشته و به صورت میانگین می توان گفت قابلیت تحمل وزنی تا حد ۴۵۰ کیلوگرم را نیز دارند.  از نکات دیگری که در مورد فلاش تانک توکار می توان گفت قابل تنظیم بودن ارتفاع پنل کلیدها در این نوع فلاش تانک ها می باشد. همانطور که گفته شد استفاده از فلاش تانک های توکار موجب صرفه جویی در مصرف آب می شود و می توان گفت حداقل میزان مصرف آنها ۳ لیتر می باشد.

در بین برندهای فلاش تانکهای توکاری که در بازار وجود دارد دو نوع ضخامت ۱۲ و ۸ سانتی متری را می توانید بیابید. بهتر است بدانید که شرکت هایی که این نوع فلاش تانک را ارائه می دهند از جمله شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش از این نوع فلاش تانک را نصب توسط افراد نصابی که مختص همان شرکت است، را لحاظ کرده اند چرا که هر نصاب توالت فرنگی قادر به نصب صحیح و استاندارد این نوع از فلاش تانک ها نمی باشد. 

فلاش تانک توکار-کلید فلاش تانک توکار-خرید فلاش تانک توکار-قیمت فلاش تانک توکار-نصب فلاش

فروشگا اینترنتی دیجی ساختمان