انواع کفشور خطی و مربع

از انواع کفشور خطی می توان به کفشور استیل سرامیک خور، کفشور خطی صنعتی، کفشورهای مخصوص پارکینگ با انواع گریتینگ چدنی یا پلاستیک فشرده و … اشاره نمود. به کفشورهایی که به صورت ماژولار معمولاً در ابعاد بزرگتر از کفشورهای حمام و در طولهای بالای ۲ متر مورد استفاده قرار می گیرند، گاتر گفته می شود. در هنگام خرید انواع کفشور خطی فاضلاب نیز می بایست در نظر گرفته شود. کفشورهای خطی از نظر اتصال به لوله فاضلاب، محل قرار گیری لوله و سایز آن نیز می بایست بررسی شوند تا در هنگام اجرا دچار مشکل نشود. همچنین کفشورهای خطی از نظر شکل طراحی بدنه و سینی جمع آوری آب نیز، به دو دسته ی کفشور خطی تخت و کفشورهای خطی شیب دار تقسیم بندی می شوند. کفشورهای شیب دار داخل بدنه ی خود به سمت خروجی شیب دارند و آب با سرعت بیشتری تخلیه می شود. در نتیجه کف حمام برای مدت زمان کمتری خیس باقی می ماند و آب در گودالهای شیب بندی کمتر تجمع می کند. انواع کفشور استیل مربع گریتینگی و سرامیک خور در ابعاد۱۰در۱۰ ، ۱۵در۱۵ و ۲۰در۲۰ نیز موجود می باشد. در ادامه با محصولات ما در زمینه ی انواع کفشور خطی و نقطه ای بیشتر آشنا می شویم. جهت بررسی مشخصات فنی هر یک از محصولات روی تصویر آن کلیک کنید.

مشخصات کفشور خطی سرامیک خور

انواع کفشور خطی سرامیک خور  برای جمع آوری آب در زیر دوش حمام کاربرد دارند. تفاوت کفشورهای سرامیک خور با کفشورهای معمولی در شکل درپوش آنهاست. در کفشورهای نقطه ای یا خطی معمولی، آب از شیارها یا سوراخهای روی گریتینگ وارد کاسه جمع آوری آب کفشور می شود و نهایتاً به لوله فاضلاب می ریزد. در این کفشورها روی بدنه ی کفشور یک شبکه از جنس استیل یا پلاستیک قرار می گیرد. اما در مورد کفشورهای سرامیک خور، یک فریم داخل بدنه قرار می گیرد که داخل آن برشی از سرامیک قرار داده می شود. آب در مدلهای سرامیک خور از شیار دورتادور فریم سرامیک خور وارد کفشور و لوله فاضلاب می شود.

.

نصب کفشور های خطی و سرامیک خور

کفشور های خطی و سرامیک خور دارای مدل های متعددی در بازار می باشند که هر کدام به شیوه ی خاص خود نصب میشوند اما به منظور دیده کلی راجع به نصب آن ها ویدئویی در سایت قرار دادیم که آن را در زیر مشاهده میکنید .

 

ابعاد کفشورهای سرامیک خور

کفشورهای سرامیک خور در دو مدل مربع و خطی تولید می شوند. مدلهای مربع در ابعاد ۱۰*۱۰و ۱۵*۱۵ و مدلهای خطی در عرض ۸ و طول ۳۰ ، ۴۰ ، ۵۰ ، ۶۰ ، ۷۰ ، ۸۰ و ۹۰ سانتیمتری و ارتفاع ۳ سانتیمتر در مدلهای تخت تولید می گردند. البته امکان سفارش و تولید سایزهای بزرگتر نیز وجود دارد که برای تعداد سفارش بالا قابل انجام است. خروجی این کفشورها به صورت پیش ساخته در وسط قرار می گیرد. همچنین امکان سفارش کفشور خطی سنگ خور نیز وجود دارد.

مزایای کفشور خطی سرامیک خور

  • زیبایی و حفظ یکپارچگی کف
  • امکان سفارش در ابعاد و اندازه دلخواه
  • امکان سفارش محل خروجی در آکس دلخواه
  • جمع آوری بهتر آب در مدلهای خطی نسبت به کفشورهای نقطه ای
  • شیب بندی آسان تر کف حمام
  • امکان تولید با ورق استیل ۳۱۶
  • کیفیت بالای جوشکاری و پرداختها